HULLIE JAARABONNEMENT IN CORONATIJD

De coronacrisis heeft op heel de samenleving een grote invloed en zo ook op ons abonnement systeem.
Het is een ingewikkeld verhaal, toch doen we ons best om dit uit te leggen.

COMPENSATIE
Hullie abonnement houders hebben in 2020 van 15 oktober tot en met 31 december geen gebruik van het pasje kunnen maken, omdat Hullie gedwongen gesloten was door de coronamaatregelen.
We hebben gekozen om dit wel te compenseren, want de abonnementhouders hebben hier immers voor betaald.
We hebben besloten dat het pasje, wat geldig was tot 1 januari 2021, nu geldig is tot 1 augustus 2021.

PERIODE AANGEPAST
Ook hebben we de periode van het pasje aangepast. Normaal was een pasje geldig van 1 januari tot en met 31 december.
Dit verandert per heden naar een geldigheid van 1 april tot en met 31 maart.
Waarom verandert dit?
Bij de oude periode vond de automatische incasso plaats rond 5 december en dit is voor vele gezinnen al een dure tijd,
dus kwam dit voor veel mensen slecht uit.
Verder vond de verlenging van het pasje midden in de Kerstvakantie plaats,
wat voor ons een drukke periode is en dit tot wachtrijen kon leiden, vandaar de nieuwe periode van 1 april tot en met 31 maart.

HOE NU VERDER MET AUTOMATISCHE INCASSO?
Voor mensen die het pasje afgesloten hebben vóór 1 oktober 2020 is dit pasje dus geldig tot 1 augustus 2021.
Als u een automatische incasso heeft voor dit pasje dan wordt er in juni 2021 een bedrag van € 32,00 van uw bankrekening ingehouden
en is dit pasje weer geldig tot 1 april 2022.
De periode is korter, dus het bedrag is ook lager, normaal is een abonnement met automatische incasso voor een heel jaar € 40,00.
Zorg ervoor dat u voldoende saldo op uw rekening heeft staan, zodat we het bedrag kunnen incasseren.
We incasseren maar 1 keer.
Lukt dit niet dan betaalt u hetzelfde bedrag als de mensen zonder automatische incasso, dit is € 5,00 meer per kind.

U BENT HET NIET EENS MET AUTOMATISCHE INCASSO
Als u het niet eens bent met de automatische incasso of u wilt hiermee stoppen
storneer dan binnen 8 weken zelf via uw bank dit bedrag
.
Wij zien dat dan, vinden het jammer dat u stopt en stoppen dit abonnement dan per 1 augustus 2021.

HOE NU VERDER ZONDER AUTOMATISCHE INCASSO?
Voor mensen die het pasje hebben afgesloten hebben vóór 1 oktober 2020 is dit pasje dus geldig tot 1 augustus 2021.
Bij uw eerste bezoek na 1 augustus 2021 kunt u aan de balie bij Hullie het abonnement verlengen door een betaling te doen van € 37,00
en dan is dit pasje weer geldig tot 1 april 2022.
De periode is korter, dus het bedrag is ook lager, normaal is een abonnement zonder automatische incasso voor een heel jaar € 45,00.

PASJE AFGESLOTEN NA 1 OKTOBER 2020
Voor mensen die het pasje afgesloten hebben na 1 oktober 2020 is dit pasje normaal gesproken geldig tot 1 januari 2022. Dit hebben we aangepast naar een geldigheid tot 1 april 2022.
Deze abonnementhouders krijgen ter compensatie nog een cadeaubon ter waarde van € 15,- per kind.

We hopen dat het een en ander duidelijk is.
Heeft u vragen hierover of wilt u uw automatische incasso stopzetten, stuur dan een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Gelieve hier niet over te bellen.

Veel plezier met uw abonnement!

Adres

Canadasweg 3-A
5406 TS Uden
Tel: 0413257534
KvK: 17.13.83.21
IBAN: NL42RABO0151903336

Nieuwsbrief

Alles over Hullie.
Ontvang 1 a 2 keer per maand
het laatste Hulie-nijts,
kijkjes achter de schermen,
aanbiedingen en meer.

Copyright © 2021 Hullie. Alle rechten voorbehouden. / Webdesign: Info2All